Barbour: Když snadné je žít

23.10. 2025, Petra Martínková & Filip Proučil
Barbour: Když snadné je žít

„Kdo si pořídí bundu značky Barbour, nezíská tím jen nějakou bundu do deště, ale především podíl na mezinárodním životním stylu.”

Tak pravil Bernhard Roetzel, německý novinář, módní znalec a arbitr evropského pánského stylu. A měl pravdu. Barbour není jenom o oblečení. Je to postoj ke světu. Životní filozofie založená na vědomí, že o věci má smysl pečovat a že vkus není otázkou rychlých trendů. Ostatně, jestli Barbour něco není, tak značka, která se přizpůsobuje trendům.

Fotit jsme se tentokrát vydali do prostředí, kde tahle ikonická britská značka vyrostla, do světa koní, tradice a disciplíny. A měli jsme k tomu modela nejpovolanějšího: komentátora a hráče koňského póla Jana Zavázala.

V chladných podzimních dnech nás vzal do míst, kde se neokázalost a elegance potkává s praktičností a funkčností. Kde vládne klid a respekt. K přírodě, k věcem, k sobě samým. Kde je vkus přirozenou součástí bytí. Kde snadné je žít, jak zpívá klasik (a nadšený Barbourista) Jirka Macháček. 

Za poskytnutí nádherných prostor k focení děkujeme Polo clubu La Republica Polo Club a Výcvikovým stájím Heřmanův Městec.

Modelové: Jan Zavázal, Diana Dittrichová

Foto: Filip Pavlík

Styling: Filip Proučil a Nguyễn Thái

Vizáž: Lucie Langerová

Produkce: Filip Pavlík/Filip Proučil

Ti, co hrají podle (vlastních) pravidel

Celé outfity najdete zde

Honza má na sobě: 

Diana má na sobě: 

Dva póly rovnováhy

Celé outfity najdete tady

Honza má na sobě: 

Diana má na sobě: 

Podzim v sedle

Celý outfit prohlížejte tady

Honza má na sobě:

Líbil se vám článek? Sdílejte!

Petra Martínková & Filip Proučil

Petra Martínková & Filip Proučil

Autor článku

Petra je dlouholetá novinářka a tisková mluvčí, která prošla redakcemi Lidových i Hospodářských novin, neziskovkou i korporátem. V Gentleman Store řídí obsah a snaží se kultivovat pánskou mluvu. Filip je správce našich sociálních sítí, obsahový marketér, certifikovaný stylista a lovec čerstvé inspirace. Zkrátka svěží vítr v marketingu.