Nepotrpíme si na zákonných 14 dní, protože se to kolikrát ani nedá stihnout. U nás můžete zboží vrátit do 90 dnů od doručení objednávky.
Zcela upřímně: dělá nám to neplechu v účetním systému, nesedí nám pak sklady a nějaký další zákazník by se kvůli tomu mohl zlobit. Peníze Vám však po obdržení vráceného zboží zašleme obratem a vy tak budete moci s klidem objednat to, za co byste jej jinak měnili.
Otevřete sekci Vrácení a reklamace na našem webu. Zde vyplňte číslo objednávky, Váš kontaktní e-mail a číslo účtu, na které budete chtít vrátit peníze. Následně si vyberte, zda balíček chcete poslat zdarma tak, že jej odevzdáte na pobočce Zásilkovny, případně zda si dopravu zajistíte sami. My Vám hned poté, co zboží obdržíme, vrátíme peníze na Vámi zvolený účet. Správnou velikost či zboží si pak, prosím, objednejte skrze novou objednávkou.
Nemusíte, vrácení zboží je u nás zdarma. Stačí vyplnit formulář v sekci Vrácení a reklamace a balík donést na nejbližší pobočku Zásilkovny.
Ano, peníze za zboží Vám buď vrátíme hotově na místě, případně je pošleme na Vámi určený účet.
Otevřete sekci Vrácení a reklamace na našem webu. Zde vyplňte číslo objednávky, Váš kontaktní e-mail a číslo účtu, na které budete chtít vrátit peníze. Následně si vyberte, zda balíček chcete poslat zdarma tak, že jej odevzdáte na pobočce Zásilkovny, případně zda si dopravu zajistíte sami. My Vám hned poté, co zboží obdržíme, vrátíme peníze na Vámi zvolený účet.
Vrácené objednávky zpracováváme jednou týdně. Peníze posíláme zpět ještě ten samý den, kdy vratku zpracujeme. V součtu s dobou přepravy zpátky k nám to zvládneme do týdne, maximálně do 10 dnů.
Pokud je Vámi objednané zboží v momentě objednávky skladem a zároveň nečekáme na platbu převodem, platí, že jej odešleme hned následující pracovní den. Jasně, i u nás se může něco zadrhnout, ale musela by to být vážně velká výjimka. V rámci České republiky pak všechny přepravní společnosti, s nimiž spolupracujeme, zpravidla doručují následující pracovní den po odeslání.
Dříve to možné bylo, dnes již nikoliv, přesunuli jsme totiž centrální sklad mimo prostory prodejny - holt jsme se už nevešli. V případě objednávky s osobním odběrem tedy, prosím, vyčkejte na potvrzení, že je zboží připraveno k vyzvednutí. To zasíláme e-mailem, pokud jste vyplnili i telefonní číslo, dorazí Vám i SMS.
Nemusíte, objednávku lze bez problémů uhradit až přímo na prodejně a to buď hotově, nebo platební kartou.
Od momentu, kdy Vám ve schránce přistane upozornění, že je Vaše objednávka připravena k odběru, máte rovných 7 dní na její vyzvednutí. Pokud již během nich víte, že to v termínu nestihnete, kontaktujte nás, lhůtu Vám alespoň o několik dní prodloužíme. Pokud lhůta již uplynula, je Vaše objednávka s největší pravděpodobností již stornovaná. V takovém případě nezbývá, než ji poslat znovu.
Veškeré informace o ceně možnostech dopravy najdete na stránce Doprava a platba.
Ano, jen nám o tom dejte vědět, ideálně rovnou s jasnou poznámkou k objednávce, ve které uvedete, kdy si přejete zboží odeslat.
Dopravu zdarma poskytujeme u všech objednávek o celkové hodnotě nad 1000 Kč.
Pokud bylo Vámi objednané zboží skladem, odešleme jej následující pracovní den po připsání platby.
Běžně nikoliv, občas ale otevírací dobu rozšiřujeme i na víkendy, obvykle okolo Vánoc. Aktuální informace každopádně vždy najdete v sekci Prodejny.
Objednávku z e-shopu je možno uhradit bankovním převodem, platební kartou (včetně Apple Pay), případně na dobírku. Objednávky na prodejně je možné platit buď hotově, nebo platební kartou.
Slevový kód můžete uplatnit buď v košíku při objednávce na e-shopu, případně pak osobně na prodejně, kde jej sdělíte obsluze, která jej ručně zadá do systému. V případě dárkového poukazu je postup obdobný - i na něm totiž najdete slevový kód.
U slevových kódů v rámci našich speciálních nabídek a akcí se snažíme platnost vždy výslovně uvádět. U dárkových poukazů platí, že jejich platnost je minimálně jeden rok od data zakoupení.
Pokud se Vám nepodařilo platbu kartou zdárně provést na první pokus, poslali jsme Vám e-mailem odkaz, přes který se o to můžete pokusit znovu. Pokud to ani tentokrát nevyjde, nevěšte hlavu, možnosti tu stále jsou. V tom samém e-mailu totiž najdete i pokyny pro platbu převodem. Pokud by Vám ani tato možnost nevyhovovala, kontaktujte nás a my Vám způsob platby změníme - třeba na starou dobrou dobírku.
Nejsnadněji tak, že Vám hned následující pracovní den pošleme e-mail potvrzující to, že jsme zboží odeslali.
Jasně! Jsme na Žižkově, ne v Českém Krumlově, takže u nás na prodejně platební terminál vždy najdete.
Ne, tuto možnost v současnosti nenabízíme.
Míry uváděné ve velikostních tabulkách jsou zpravidla mírami oblečení, nikoliv postavy. Pro ideální výběr je proto například v případě, že si chcete pořídit bundu, nutné počítat s dalšími vrstvami.
Výjimkou jsou velikostní tabulky košil, zde jde o míry postavy. V ostatních případech se snažíme v situaci, kdy jde o míry postavy, tuto skutečnost v tabulce výslovně uvádět.
Ne, na košile na míru se nespecializujeme. Platí ale, že látky, které při výrobě našich padnoucích košil John & Paul používáme, se mohou s těmi, z nichž se vyrábějí košile na míru, směle měřit.
Vždy vycházejte z informace na štítku, případně z informace uvedené v popisku daného kusu oblečení.
Dnes již nikoliv, přesunuli jsme totiž centrální sklad mimo prostory prodejny - holt jsme se už nevešli. Informaci o tom, zda je dané zboží skladem i na prodejně, najdete vždy v detailu produktu. V případě, že byste se i tak na některý výrobek, který na prodejně nemáme, rádi podívali osobně, zvolte objednávku s osobním odběrem a vložte tam klidně všechny varianty, o kterých uvažujete. Na místě pak vyberete tu pravou.
Vycházejte ze své obvyklé velikosti a korigujte ji informací, kterou najdete v popisku produktu - pokud mají Vámi předvybrané boty nějakým způsobem neobvyklé číslování, tak tuto informaci v popisku uvádíme. A když se náhodou napoprvé netrefíte, vůbec nic se neděje, boty můžete bez problémů vrátit a objednat správnou velikost. U každé objednávky z e-shopu totiž najdete zpětný štítek pro bezplatné vrácení.
Ano, vzorky vůní standardně nabízíme. Pro objednání rozklikněte detail produktu a zvolte vzorkovou variantu, obvykle o objemu 1-2 ml.
Napište nám e-mail nebo zavolejte. Připravte si číslo objednávky, abychom mohli ověřit, že šlo skutečně u nákup u nás. My reklamaci následně posoudíme a šroubek Vám případně zašleme nový.
Pokud nejde o reklamaci (případně nejde o klíčenku zakoupenou u nás), můžete si u nás šroubek individuálně objednat za 290 Kč. I v takovém případě nás prosím kontaktujte.
To Vám bohužel neumíme přesně sdělit, jelikož to je velmi individuální dle období, kdy nám košile dojdou a řady dalších faktorů. Vždy si však můžete nastavit hlídacího psa, který Vás ihned po naskladnění bude o této skutečnosti informovat.
Obvykle ano, byť to asi nebude s naším standardním bleskovým dodáním. Pokud ale vydržíte do příštího naskladnění, kontaktujte nás a určitě to nějak vymyslíme.
Veškeré informace o možnostech opravy a rekonstrukce rámových bot najdete na stránce Nejčastější dotazy k rekonstrukci rámových bot.
V současnosti bohužel ne.
Výhradně ano, naším hlavním cílem totiž je, aby se u nás každý muž vybavil od hlavy až k patě, od oblečení až po koupelnu. Čas od času u nás ale najdete i limitované dámské verze některých výrobků, například klíčenky Orbitkey.
Na většinu zboží nabízíme standardní dvouletou záruku. U některých výrobců, např. u výrobků australské značky Bellroy, je pak tato lhůta prodloužená na tři roky.
Otevřete sekci Vrácení a reklamace na našem webu. Zde vyplňte číslo objednávky, Váš kontaktní e-mail a další údaje. Následně si vyberte, zda balíček se zbožím k reklamaci chcete poslat zdarma tak, že jej odevzdáte na pobočce Zásilkovny, případně zda si dopravu zajistíte sami. My Vám hned poté, co zboží obdržíme, vrátíme peníze na Vámi zvolený účet.
Ne, originální obal k reklamaci nevyžadujeme.
Zboží zabalte jednoduše tak, aby se při přepravě nezničilo, tedy například slaměný klobouk neskládejte, ale dejte jej do velké krabice, v případě křehkého zboží pak toto v balíku vymezte vhodných fixačním materiálem - dobře poslouží třeba staré noviny.
Ano, na prodejně nám určitě reklamované zboží můžete předat. Zda ji zvládneme na místě rovnou i vyřídit, závisí na závažnosti problému.
Hned jak to jen bude možné. Pokud je řešením reklamace vrácení peněz, vyřídíme to maximálně do jednoho týdne. Pokud se jedná o opravu, budeme Vás o její rychlosti informovat. Vždy však ctíme zákonnou 30denní lhůtu.
Pokud je to viditelné už např. z poškození krabice, balík od přepravce nepřebírejte, jen nás kontaktujte. My se s přepravci domluvíme a k Vám mezitím vyšleme nový balíček. Pokud závadu zjistíte až po rozbalení, napište, vše obratem a ku spokojenosti všech vyřešíme!
Pokud budete balíček vracet přes náš formulář v sekci Vrácení a reklamace a my následně označíme, že zboží k nám dorazilo, potvrdíme Vám to automatickým e-mailem a vše bude v pořádku, můžete se spolehnout, že ten den odešleme i peníze. Obecně platí, že se vrácené balíčky snažíme zpracovat do jednoho týdne - a to včetně dopravy k nám.