Obličejové sérum pro problematickou pleť Baxter of California (50 ml)

Obličejové sérum pro problematickou pleť Baxter of California (50 ml)

829 Kč
Skladem v centrálním skladu, doručíme v úterý 31. 5. Platí v případě platby kartou online nebo dobírkou a dopravy Zásilkovnou nebo GLS. V případě bankovního převodu odesíláme balík po přičtení peněz na náš účet. Skladem na prodejně
Doprava nad 1000 Kč zdarma Doprava nad 1000 Kč zdarma
Doručení už druhý den Doručení už druhý den
90 dní na vrácení nebo výměnu 90 dní na vrácení nebo výměnu
Popis produktu

Silné a koncentrované obličejové sérum Baxter of California pro problematickou pleť.

K čemu je to dobré?

Preventivně pomáhá proti akné tím, že ničí bakterie, které jsou za jeho vznik zodpovědné, zároveň pleť osvěžuje a tonizuje, pomáhá hojit drobné ranky a celkově přispívá k jejímu zdravějšímu a mladistvějšímu vzhledu. Díky lehkému složení neucpává póry.

Proč to funguje?

Díky obsahu beta hydroxykyselin (proto to BHA v názvu), které bojují proti zarudnutí a zároveň  čistí póry, osvěžujícímu kofeinu a vitaminu E, který má uklidňující a revitalizační účinky. 

Jak použít?

Omyjte obličej pro to určeným mýdlem, osušte, naneste sérum do dlaní a vmasírujte na obličej, ideálně jako první vrstvu před použitím hydratačního krému. Pokud jej budete používat ráno, doporučujeme kombinaci s krémem s ochranným SPF faktorem.

Objem: 50 ml

Vyrobeno v Kalifornii

Hodnocení
+ Přidat hodnocení
Složení

AQUA / WATER, ALCOHOL DENAT., GLYCERIN, BIS-PEG-18 METHYL ETHER DIMETHYL SILANE, PEG-60 HYDROGENATED CASTOR OIL, TRIETHANOLAMINE, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, CAFFEINE, SALICYLIC ACID, VIGNA ACONITIFOLIA SEED EXTRACT, TRISODIUM ETHYLENEDIAMINE DISUCCINATE, MENTHOL, SODIUM COCOYL GLUTAMATE, PHENOXYETHANOL, SODIUM HYALURONATE, PENTYLENE GLYCOL, HYDROLYZED SOY PROTEIN, PEG-30 DIPOLYHYDROXYSTEARATE, TRIDECETH-6, TOCOPHERYL ACETATE, BHT.

O značce

Historie značky Baxter of California se začala psát v roce 1965, kdy jistý Baxter Finley narazil na problém, který jsme donedávna řešili také: čili že nemohl najít kvalitní pánskou kosmetiku, která by mu pomohla vyniknout. Začal tedy vyrábět vlastní přípravky, se kterými postupně pokryl všechny myslitelné pánské potřeby způsobem, který jeho značce zajistil téměř okamžitou popularitu.