Slaný texturizační sprej. Zní to složitě, ale je to jednoduché.
K čemu je to dobré?
Pamatujete, jak vypadají vaše vlasy po vykoupání v moři? Chcete vypadat jako surfař, i když surfujete maximálně po internetu? Sixpack na břiše vám slaný sprej sice nevytvoří, ale objem a texturu ve vlasech dokáže zařídit.
Hodí se hlavně na náročnější účesy a profesionální použití. S velkou silou totiž přichází velká zodpovědnost - neměl by se dostat až na pokožku hlavy, pak vás může trošku pálit. Když ale zůstane jen na vlasech, ničeho se bát nemusíte.
Proč to funguje?
Obsahuje 9 % mořské soli - to je vážně HODNĚ. Navíc jsme dokázali složení udržet z 90 % přírodní - to je taky hodně. Protože může samotná mořská sůl vlasy a pokožku vysušovat, přidali jsme také účinné složky, které tomuto vysušování zabrání. U nás není slaný sprej jen slaná voda, ale skutečně funkční produkt, na který se můžete spolehnout. Toho si cení i přední české barbershopy, se kterými jsme na vývoji spolupracovali.
Jak použít?
Slaný sprej se používá buďto samostatně, nebo v kombinaci s jinými stylingovými přípravky na vlasy. Záleží, jak silnou potřebujete fixaci. Jemným vlasům dodá texturu a objem, hustší vlasy zafixuje a nezatíží je, takže budou vypadat naprosto skvěle a zároveň přirozeně. Jako byste do nich nic nedali.
Objem: 50 ml
Vyroben v České republice. Jako všechny produkty naší značky Beviro
Aqua, Maris Salt, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Propylene Glycol, C13-15 Alkane, Alcohol denat., Equisetum Arvense (Horsetail), Symphytum radix (Comfrey root), Menthol, Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Oil, D-Panthenol, Allantoin, Tocopherol, Helianthus Annus (Sunflower) Seed Oil, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Parfum, Benzyl Salicylate, Limonene, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Linalool.
Patrik Hamšík a Daniel Trnka původně vyráběli přírodní bylinnou kosmetiku pro muže. Protože jim už v té době barbershopy nebyly cizí, dostaly se jejich přípravky i do rukou některých holičů. Těm se líbily. A tak si řekli, že vyrobí i něco pro ně. Výsledek byl tak dobrý, že své přípravky začali nabízet ve velkém.
Beviro se časem dostalo i do naší nabídky, tehdy jako jedna z mnoha vousáčských značek, která nepůsobila na první pohled kdovíjak zajímavě. Brzy jsme ale na vlastní kůži zjistili, jak kvalitní kosmetika to ve skutečnosti je. Viděli jsme v ní velký potenciál. Slovo dalo slovo a my v Beviro záhy koupili podíl. A od té doby v tom jedeme společně.