Tělové hydratační mléko Baxter of California (473 ml)

Tělové hydratační mléko Baxter of California (473 ml)

859 Kč
1 hodnocení
Skladem v centrálním skladu, doručíme v úterý 31. 5. Platí v případě platby kartou online nebo dobírkou a dopravy Zásilkovnou nebo GLS. V případě bankovního převodu odesíláme balík po přičtení peněz na náš účet. Skladem na prodejně
Doprava nad 1000 Kč zdarma Doprava nad 1000 Kč zdarma
Doručení už druhý den Doručení už druhý den
90 dní na vrácení nebo výměnu 90 dní na vrácení nebo výměnu
Popis produktu

Bohaté, lehké a hlavně důkladně vyživující tělové mléko Baxter of California s vůní citrusů a pižma.

K čemu je to dobré?

K výživě a hydrataci pokožky, která je po použití jemná a přirozeně vyrovnaná. Rozumí si i s tetováními a je tím pádem víc než vhodné i pro zachování jejich barevnosti. Vhodné též pro citlivou pokožku.

Proč to funguje?

Díky obsahu glycerinu, oleje ze semínek koriandru a dalších přírodních surovin. Neobsahuje naopak parabeny. 

Jak použít?

Naneste na tělo a ruce - šetřit nemusíte, dobrého může být v tomhle případě dost.

Objem: 473 ml

Vyrobeno v Kalifornii

Hodnocení
+ Přidat hodnocení
Martin Holcát 12. 11. 2021

Decentní vůně, rychle se vstřebává a dobře hydratuje.
Jedině to kazí přítomnost PL složky.

Složení

AQUA / WATER, PARAFFINUM LIQUIDUM / MINERAL OIL, GLYCERIN, CETEARYL ALCOHOL, DIMETHICONE, ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE, STEARIC ACID, PHENOXYETHANOL, PALMITIC ACID, PARFUM / FRAGRANCE, POLYACRYLAMIDE, CETEARYL GLUCOSIDE, C13-14 ISOPARAFFIN, XANTHAN GUM, BENZOIC ACID, SODIUM HYDROXIDE, CORIANDRUM SATIVUM SEED OIL / CORIANDER SEED OIL, LAURETH-7, LINALOOL, MYRISTIC ACID, LIMONENE, CITRONELLOL, GERANIOL, BENZYL ALCOHOL, EUGENOL, COUMARIN, HYDROXYCITRONELLAL

O značce

Historie značky Baxter of California se začala psát v roce 1965, kdy jistý Baxter Finley narazil na problém, který jsme donedávna řešili také: čili že nemohl najít kvalitní pánskou kosmetiku, která by mu pomohla vyniknout. Začal tedy vyrábět vlastní přípravky, se kterými postupně pokryl všechny myslitelné pánské potřeby způsobem, který jeho značce zajistil téměř okamžitou popularitu.