Univerzální olej na holení a na plnovous Bullfrog Secret Potion No.1 (50 ml)

Univerzální olej na holení a na plnovous Bullfrog Secret Potion No.1 (50 ml)

519 Kč
Skladem v centrálním skladu, doručíme v úterý 23. 4. Platí v případě platby kartou online nebo dobírkou a dopravy Zásilkovnou nebo GLS. V případě bankovního převodu odesíláme balík po přičtení peněz na náš účet. Není skladem na prodejně Není skladem na prodejně
Doprava nad 1000 Kč zdarma Doprava nad 1000 Kč zdarma
Doručení už druhý den Doručení už druhý den
90 dní na vrácení nebo výměnu 90 dní na vrácení nebo výměnu
Popis produktu

Všestranný olej na plnovous i na holení vyvinutý profíky z italského holičství Bullfrog - v této verzi s jejich vyhlášenou prohibiční vůní rumu, whisky a tabáku.

K čemu je to dobré?

Plnovous zjemní a spolu s pokožkou pod ním jej důkladně vyživí a usnadní pročesávání. Stejně dobře funguje jako přípravek na holení - použitelný je buď samostatně, nebo jako základní vrstva pod váš oblíbený krém či mýdlo.

Proč to funguje?

Díky prověřené sestavě přírodních olejů: arganového, slunečnicového, pšeničného a hroznového spolu s tonizujícím výtažkem z opuncie.

Jak použít?

Pár kapek oleje vmasírujte do plnovousu a prokartáčujte. V případě použití při holení vmasírujte olej a pokračujte v holicím rituálu, případně ještě předtím naneste krém či mýdlo.

Objem: 50 ml

Vyroben v Itálii

Hodnocení
+ Přidat hodnocení
Složení

Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Parfum (Fragrance), Triticum Vulgare (Wheat) Germ Oil, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Argania Spinosa Kernel Oil, Plukenetia Volubilis Seed Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Coumarin, Zea Mays (Corn) Oil, Limonene, Linalool, Lecithin, Rosa Moschata Seed Oil, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Citronellol, Geraniol, Cinnamal, Citral, Benzyl Benzoate, Opuntia Ficus-Indica Fruit Extract, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Citric Acid. 

O značce

Bullfrog je původně jméno vyhlášeného barbershopu, který otevřel své brány zákazníkům v Miláně v roce 2013. Od té doby přibylo několik dalších poboček, hlavně však vlastní značka pánské kosmetiky vytvořené na základě potřeb a zkušeností nabitých doslova z první ruky.