Přírodní opalovací krém Triumph & Disaster NO DICE SPF 50 (100 ml)

Přírodní opalovací krém Triumph & Disaster NO DICE SPF 50 (100 ml)

969 Kč
Skladem v centrálním skladu, doručíme v úterý 30. 5. Platí v případě platby kartou online nebo dobírkou a dopravy Zásilkovnou nebo GLS. V případě bankovního převodu odesíláme balík po přičtení peněz na náš účet. Skladem na prodejně
Doprava nad 1000 Kč zdarma Doprava nad 1000 Kč zdarma
Doručení už druhý den Doručení už druhý den
90 dní na vrácení nebo výměnu 90 dní na vrácení nebo výměnu
Popis produktu

Z 87 % přírodní opalovací krém Triumph & Disaster s ochranným faktorem SPF 50 bez obsahu denaturovaného alkoholu, který se rychle vstřebává, není mastný, takže se nebudete lesknout ani vy, ani přilehlé vodní plochy.

Navíc má jen decentní přírodní parfemaci, takže po něm ani nebudete vonět jako ananas. Ne, vážně, existuje někdo, koho kdy potěšil opalovák s vůní tropického ovoce? Asi ne.

Krém obsahuje mj. antioxidanty nabitý výtažek ze zeleného čaje či estery jojoby, které pokožku jemně hydratují.

Objem: 100 ml

Vyroben na Novém Zélandu

Hodnocení
+ Přidat hodnocení
Složení

Aqua (Water), Propylene Glycol, Ethylhexyl Methoxycrylene, Zinc Oxide & Caprylic/Capric Triglyceride & Polyhydroxystearic Acid & Isostearic Acid, Cetearyl Alcohol & PEG-20 Stearate, Polysorbate 60, Stearic Acid, Betaine, Camellia Sinensis (Green Tea) Extract, Glycerine, Cetyl Alcohol, Titanium Dioxide, Cyclotetrasiloxane & Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Benzyl Alcohol, Salicylic Acid, Caprylyl Glycol, Sorbic Acid, Hydrolyzed Jojoba Esters, Panthenol (Pro-Vitamin B5), Tocopheryl Acetate (Vitamin E), Natural Fragrance, Triethanolamine, Carbomer.

O značce



Dion Nash má boxersko-krejčovský původ. A očividně sečtělého tátu (to je ta boxerská polovina), který mu představil Rudyarda Kiplinga. Jméno jeho značky Triumph & Disaster totiž pochází z jedné z jeho básní. Dion má poměrně přímočarou filozofii: při vývoji své kosmetiky kombinuje až vědecký přístup a ty nejlepší přírodní ingredience. Přírodu se při tom snaží respektovat a fungovat udržitelně, zároveň však vytváří výrobky, s nimiž jsou každodenní rituály ještě o kus lepší.