Osvěžující tonikum před a po holení Baxter of California (120 ml)

Osvěžující tonikum před a po holení Baxter of California (120 ml)

499 Kč
1 hodnocení
Není skladem na prodejně Není skladem, dostupnost: Není dostupné Informujte mě, až bude zboží skladem
Doprava nad 1000 Kč zdarma Doprava nad 1000 Kč zdarma
Doručení už druhý den Doručení už druhý den
90 dní na vrácení nebo výměnu 90 dní na vrácení nebo výměnu
Popis produktu

Osvěžující tonikum Baxter of California, se kterým se oholíte nejlíp, jak to jen jde.

K čemu je to dobré?

K ochraně a posílení pokožky, k prevenci zarostlých vousů a samozřejmě k boji proti podráždění pokožky. Použitelné jak před, tak po holení.

Proč to funguje?

Uklidňující kombinace esenciálních olejů z rozmarýnu, eukalyptu, kafru a máty chladí a vyrovnávají pH, vitaminy A, D a E zase pokožku hydratují a chrání.

Jak použít?

Před holením: čistý ručník namočte v horké vodě, vymáchejte a následně na něj aplikujte tonikum. Ručník pak zhruba na 30 vteřin přiložte na tvář, vyhněte se očím. Nevymývejte.

Po holení: postupujte stejně, jen použijte studenou vodu.

Použitelné i bez ručníku, v takovém případě jednoduše po holení naneste přímo na obličej. Opět se vyhněte očím, opět nevymývejte.

Objem: 120 ml

Vyrobeno v Kalifornii

Hodnocení
+ Přidat hodnocení
Pavel Trnkal 06. 06. 2022

Velmi dobré, jak před, tak i po holení. Decentní jemná vůně.

Složení

AQUA (WATER), DENATURED ALCOHOL, MENTHOL, ROSMARINUS OFFICINALIS (ROSEMARY) LEAF OIL, EUCALYPTUS GLOBULUS LEAF OIL, CAMPHOR, POLYSORBATE 20, POLYSORBATE 80, MENTHA VIRIDIS (SPEARMINT) LEAEF OIL, SODIUM POLYACRYLATE, HYDROGENATED POLYDECENE, PROPYLENE GLYCOL, PHENOXYETHANOL, METHYLPARABEN, ETHYLPARABEN, BUTYLPARABAN, PROPYLBARABEN, ALOE BARBADENSIS LEAF EXTRACT, TOCOPHERYL ACETATE (VIT. E), RETINYL PALMITATE (VIT. A), CHOLECALCIFEROL (VIT. D), CI 42090 (FD & C BLUE #1), CI 19140 (FD & C YELLOW #5)

O značce

Historie značky Baxter of California se začala psát v roce 1965, kdy jistý Baxter Finley narazil na problém, který jsme donedávna řešili také: čili že nemohl najít kvalitní pánskou kosmetiku, která by mu pomohla vyniknout. Začal tedy vyrábět vlastní přípravky, se kterými postupně pokryl všechny myslitelné pánské potřeby způsobem, který jeho značce zajistil téměř okamžitou popularitu.