Krém na holení Triumph & Disaster Old Fashioned (100 ml)

Krém na holení Triumph & Disaster Old Fashioned (100 ml)

689 Kč
Skladem v centrálním skladu, doručíme ve čtvrtek 26. 5. Platí v případě platby kartou online nebo dobírkou a dopravy Zásilkovnou nebo GLS. V případě bankovního převodu odesíláme balík po přičtení peněz na náš účet. Skladem na prodejně
Doprava nad 1000 Kč zdarma Doprava nad 1000 Kč zdarma
Doručení už druhý den Doručení už druhý den
90 dní na vrácení nebo výměnu 90 dní na vrácení nebo výměnu
Popis produktu

Klasický krém na holení od moderní, na přírodu a výkon zatížené novozélandské značky Triumph & Disaster. Skvěle funguje a voní značně staromilecky - po citrusech a pudru.

Svým složením je vhodný i pro citlivou pokožku, neobsahuje alkohol ani koncentrovaný mentol, obsahuje naopak vyživující lanolin a všemožné zjemňující výtažky z kokosu - od oleje až po esenciální mastné kyseliny.

Jedno balení vystačí na zhruba 100 důkladných a příjemných oholení.

Jak použít?

Nejprve vousy zjemněte teplou vodou nebo ručníkem, poté naberte trochu krému buď na štětku na holení nebo do dlaní. Nepřežeňte to následně s vodou - krém by to příliš rozředilo. Vytvořte pěnu, naneste na obličej a rozhodnými dlouhými tahy se oholte.

Objem: 100 ml

Vyroben na Novém Zélandu

Hodnocení
+ Přidat hodnocení
Složení

Aqua (Water), Sodium Cocoyl Isethionate, Decyl Glucoside, Cetearyl Alcohol, Cetearyl Glucoside, Glyceryl Stearate, Parfum (Spearmint, Grapefruit, Mint, Peru, Marjoram, Orange & Patchouli), Lanolin, Citric Acid, †d-Limonene, Magnesium Aluminum Silicate, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol, †Linalool, Salicylic Acid, †Citral, †Benzyl Benzoate. (†Component of Natural Fragrance)

O značce



Dion Nash má boxersko-krejčovský původ. A očividně sečtělého tátu (to je ta boxerská polovina), který mu představil Rudyarda Kiplinga. Jméno jeho značky Triumph & Disaster totiž pochází z jedné z jeho básní. Dion má poměrně přímočarou filozofii: při vývoji své kosmetiky kombinuje až vědecký přístup a ty nejlepší přírodní ingredience. Přírodu se při tom snaží respektovat a fungovat udržitelně, zároveň však vytváří výrobky, s nimiž jsou každodenní rituály ještě o kus lepší.