Krém na holení Cyril R. Salter – French Vetiver (200 ml)

Krém na holení Cyril R. Salter – French Vetiver (200 ml)

399 Kč
Skladem v centrálním skladu, doručíme v pondělí 29. 4. Platí v případě platby kartou online nebo dobírkou a dopravy Zásilkovnou nebo GLS. V případě bankovního převodu odesíláme balík po přičtení peněz na náš účet. Skladem na prodejně
Doprava nad 1000 Kč zdarma Doprava nad 1000 Kč zdarma
Doručení už druhý den Doručení už druhý den
90 dní na vrácení nebo výměnu 90 dní na vrácení nebo výměnu
Popis produktu

Kvalitní složení a přijatelná cena. Tak by se dal charakterizovat krém na holení od anglické značky Cyril R. Salter. Voní tradičně mužně po vetiveru, má silný zemitý nádech.

K čemu je to dobré?

Krém je nejsnazší cestou ke skutečně komfortnímu oholení. Hustou pěnu s ním vytvoříte pouhým nanesením na obličej, klasici samozřejmě mohou použít i klasičtější cestu se štětkou na holení. Pokožku důkladně zvlhčí, otevře póry a připraví ji na holení.

Proč to funguje?

To bude ten glycerin. V tomto krému je tohoto zázračného zvlhčovače pořádná porce. K tomu esenciální oleje. Nenajdete v něm naopak nepříjemnou chemii.

Jak použít? 

Malé množství krému naberte do předem namočených dlaní, rozemněte a vmasírujte na obličej. Druhou variantou je nanesení krému pomocí štětky. V takovém případě štětku důkladně namočte v teplé vodě, aby nasála vodu, následně jí naberte krém - stačí troška - a krouživými pohyby rozdělejte na obličeji pěnu. 

Objem: 200 ml

Hmotnost: 165 g

Vyroben v Anglii

Hodnocení
+ Přidat hodnocení
Složení

Aqua (Water), Stearic acid, Myristic acid, Potassium hydroxide, Coconut acid, Glycerin, Triethanolamine, PPG-15 stearyl ether, Phenoxethanol, Vetiveria zizanoides (Vetiver) root oil, Sodium lauroyl sarcosinate, Sodium hydroxide, Ethylhexylglcerin, Tocopheryl acetate, Benzyl alcohol, Magnesium nitrate, Magnesium chloride, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone.

O značce

Cyril R.Salter působí mezi britskými výrobci pánské kosmetiky mladě. Tato rodinná firma byla totiž založena "až" v roce 1949 a po válce to měla těžké. Dnes už ale směle nakukuje mezi velikány a nově zásobuje i evropský trh. Není se čemu divit - jejich krémy na holení voní tak skvěle, že nám v nich zůstávají obtisky nosů našich ctěných zákazníků.